Primul card cu CASHBACK din Moldova

Întrebări și răspunsuri

1. Ce reprezintă maib gama?

maib gama este cardul ideal pentru shopping care îți returnează o parte din bani pe card. La care ai mereu disponibilă o rezervă de bani (linia de credit revolving) pe care o poți utiliza după bunul plac și cu o perioadă de grație de până la 60 de zile. Iar cu cardul gama premium te poți bucura și de acces nelimitat în zonele Lounge din aeroport dar și de o asigurare de 7000 Euro destinată călătoriilor.Alege acum cardul maib gama care îți aduce beneficii pe măsură și multe promoții faine.

2. Cum pot comanda un card maib gama?

Ai la dispoziție 2 modalități de a obține un card maib gama:

  • La sucursală, unde este necesar să vii doar cu buletinul de identitate
  • Prin aplicația mobilă maibank

În ambele cazuri poți solicita serviciul de livrarea a cardului la domiciliu la adresa indicată. Serviciul de livrare a cardului este disponibil pentru întreg teritoriul țării ( cu excepția localităților din stânga Nistrului și mun. Bender).

3. Cum beneficiez de cashback?

Pentru a beneficia de cashback este necesar să efectuezi achitări cu unul dintre cardurile maib gama, în valoare mai mare de 100 lei.

4. De ce cashback profit achitând cu cardul maib gama?

La achitările cu maib gama profiți de cashback de până la 15 % din partea partenerilor noștri care oferă servicii în diferite domenii precum ar fi sănătate, restaurante, electrocasnice, etc. Dar dacă faci achitări la un alt comerciant care nu este partener cashback cu maib, atunci se calculează cashback garantat din partea băncii în mărime de 0,5% din valoarea cumpărăturii.

5. Cum pot retrage cashbackul?

Tu decizi când retragi cashbackul acumulat, e simplu și ușor prin intermediul app. maibank Dacă nu ai încă aplicația maibank, te îndemnăm să o descarci din market play, app store, Huawei app

6. Ce să fac dacă am făcut o achitare dar nu s-a calculat cashbackul indicat pe site?

În cazul în care ai făcut o achitare și nu s-a calculat corect procentul de cashback te rugăm să ne contactezi la serviciul suport clienți la numărul scurt 1313 sau pentru apeluri internaționale +373 22 46 03 05 saune poți lăsa un mesaj la info@maib.md cu detalii despre tranzacție precum ar fi: 

  • Denumire partener
  • Suma achitării
  • Data, luna, ora
  • RRN- ul tranzacției
  • Alte detalii relevante care ne pot ajuta la verificare.

7. Care sunt tarifele de deservire pentru cardul maib - gama?

Pentru a fi la curent cu tarifele și comisioanele actuale te rugăm să accesezi următorul link tarife_si_comisioane_card_maib.pdf 

8. Ce reprezintă Smart Pricing-ul?

Smart Pricing e atunci când îndeplinești anumite condiții (de exemplu rulaje lunare peste o sumă prestabilită) și beneficiezi de deservire lunară gratuită a cardului. 

Pentru a beneficia de deservire gratuită este necesar să faceți plăți fără numerar 

  • Pentru gama universal plați în valoare minim de 4000 MDL / 200 EUR/USD/ lună/cont
  • Pentru gama premium plăți în valoare de minim 10 000 MDL/ 500 EUR/USD/lună/cont

Prin achitări lunare fără numerar  se înțeleg plăți în punctele comerciale, plăți online, inclusive prin app. maibank sau serviciul internet banking (achitarea facturilor și serviciilor). La achitări lunare nu se iau în considerare transferurile prin P2P, retragerile de numerar sau alte transferuri.

La Smart Pricing se iau în considerare doar tranzacțiile decontate financiar în luna respective

Decontare financiară – debitarea efectivă a mijloacelor bănești din contul de card în urma tranzacției de plată cu cardul.

Termenul de decontare a tranzacțiilor cu cardul este de maxim 30 de zile

Mai multe detalii vezi aici  tarife_si_comisioane_card_maib.pdf 

9. Unde pot verificat partenerii care oferă cashback?

Partenerii care oferă cashback pot fi verificați pe pagina gama.maib.md  sau în app maibank în secțiunea cashback – Parteneri